tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Wednesday, June 13, 2012

Last Day of School

おととい、学校の最終日でした。その日には高校3年の授賞式がありました。全員の高3にくれないせんせいたちがきめるすごい特別な授賞式でした。
It was the last day of school the day before yesterday. On that day, there was the award ceremony. Awards are mostly given to seniors, but sometimes juniors. As most of the categories are completely decided amongst the faculty, only a selected number of students receive awards.

そして、俺、もられたんだ。
And I, received one.

みてください、村上の本をいただいちゃいました!!ありがとうありがとうありがとう。もってないやつよくわかったな。こんなに教師たちが俺のことをしってるのってすごいことです。ありがとうございます。
I received a Murakami book. Thank you Thank you Thank you! How did they know I didn't have this one yet? It's amazing how the faculty knows me this much. Thank you so much. I'm as happy as can be.




卒業は金曜です。その日がすぎるともうとてもハッピーと悲しい気持ちになるだろう。
Graduation is Friday. When that day comes, I know that I will feel both excited and sad at the same time. Oh, how time flies as if the world was set in fast forward.




No comments: