tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Sunday, October 10, 2010

10・10・10

Today I went to the Knick's Open Practice. The players played some scrimmages and went through some fundamentals. It's like a regular ol' practice, with some additional wheelchair basketball (New York Rollin' Knicks), performances by both the Knick's City Dancers and the Knick's City Kids, and other stuff. Amare Stoudemire and his crew did some superb dunks and three pointers. Can't wait for the regular season to begin.
Next up, was GOGOCURRY! I ate a Katsu Curry. It was goood. After that I went to the JAPAN AND KOREA BLOCK FESTIVAL to get me some pork. The fair had a wide variety of Japanese and Korean food like Bibimbap, Tako, etc.
BTW, today is 10/10/10. A great day to make a wish. But wait, try to make the wish on either 10:10 AM or PM to make it exact.

  今日はバスケの練習を見に行きました。よかったです。それでランチはゴーゴーカレーでした。かつカレーでした。うまっ!そのあと、日本アンド韓国フェアに行きました。いっぱい日本と韓国の食べものがありました。ポーク、ビビンバ、たこ、そんなかんじ。あ、そういえば今日は10・10・10ですね。なんか希望をする日だな。でもそうだったら10:10AMか22:10PMにしたらいいと思う。


No comments: