tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Tuesday, May 31, 2011

The Dream

Last night I had the strangest dream.
I was getting surgery, and the doctors pulled things out from my body. It was gross. It was some spherical object. I can't remember exactly but it was just one of the most gruesome dreams I've ever had. I woke up in the middle of the night and it was 4:44 AM. 4:44!!!

The way I pictured this graphic dream reminded me of Murakami's writing. Such a disgusting dream that I will never again try to think about.

昨日の夜ヒドイ夢を見ちゃった。

夢に、俺が病院に手術を受けてドクターたちが俺の体から丸い物質をとった。

怖すぎておきたら午前4時44分だった。

なにやねん。

もっと怖くなった俺はできるだけまた寝ました。

こうなると村上春樹の本を読んでるみたくなった。こわっ

No comments: