tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Monday, September 20, 2010

キャプテン

Another day. Just came back from school. Kinda tired. The cross country team, which I'm in, is voting for the captains. We have like 12 runners in all. Each person votes for two people. This is just like elections. I wonder who'll win. Maybe me? Who knows!Aight, gotta start my hw.

今学校からかえりました。つかれ。。。た。俺がはいってるクラブ活動、マラソンラン。12人がいます。明日、だれが部長・キャプテンになるのが楽しみです。たしかに俺か?いや、そううまくいかないかな?それでは、宿題はじまり。

No comments: