tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Friday, September 3, 2010

Ukulele


YOOOO
I just went to me conference and it wasn't that bad. The schedule system has some positives and negatives, but hopefully it will go well. Anyways, after I played my ukulele, challenging Jake Shimabukuro's While My Guitar Gently Weeps. It's not a simple song at all. So many chords involved. It's almost like a guitar version rather than an ukulele version. That's weird; Jake should play the guitar since he's such an expert in the ukulele and knows all those chords. Why doesn't he? Strange. Maybe he likes the way it sounds or how it's light and portable? I dunno.

今日はウクレレをプレイしました。しまぶくろさんのうたをチャレンジしています。なかなかむずかしいです。いっぱいコードとかあるからな。なんでしまぶくろさんはギターをひかないのかな?もっとはっきりしたおとがでるのに。たしかにちっちゃいからかな~

No comments: