tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Friday, July 30, 2010

終わり

今日はさいごのキャンプの日。インタービュウーをやりました。キャンプでなにが一番よかった。。。とかさ。悲しい気持ちでした。

我々の部屋。さいごにみました。全員のスタッフの名が張ってある。ぼくの名はどこでしょ?

悲しい。。。もうみんなに会えない。これでもう楽しく完了しました。これからもよろしく。

Today was the last day of camp for me. In the end, I had to be interviewed by three people. Lemme tell ya it went pretty smooth. Some questions were like, "what was your overall experience here in this program?" and like "what is your expectations as a CIT?".

But thinking about the camp as a whole, it's really a sad feeling. My group's unit leader was literally side-hugging me every minute because she misses me. The picture is my group's room/front door. All the staff's names are posted up. Bet y'all can't find where my name is!

I feel like I have accomplished leadership and the role of an ideal youth CIT. Thank y'all for everything!

No comments: