tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Thursday, July 14, 2011

Karaoke Birthday



I had a real great time today with my mom's friends. We went to a karaoke and sung out a lot of songs, mostly Japanese enka. It was known to be my karaoke debut, and I impressed them with my knowledge of so many traditional ones, namely Ringo Murakara.

Strawberry shortcake!!!


dinner, Saigon Grill


Thanks everyone for the birthday wishes. 17 years old.

Ironically it is also Spongebob's birthday as well. He is like 8 years older than me :p

今日誕生日の日に母さんの友達とカラオケに行きました。初めてまじめのカラオケボックスに歌いました。カラオケデビュー

俺が歌った曲は。。。

まぁ、ラップも歌ったけどメインは演歌でした!

ふつうの曲は
キセキ、真夏のオリオン、Empire State of Mind, Never Say Never,

そして演歌は:
リンゴ村から、ちゃんちきおけさ、きよしのズンドコ節、酒よ、雪国、男の純情、愛燦燦、ドリーム、

がほとんどです。俺の演歌ほめられました。

みんなおめでとうしてありがとう。17さいか。

これからもがんばります。

No comments: