tkd

tkd
1Q84 World. 5/2015

Thursday, October 4, 2012

おいしくない夕食、霧。Bad Food, Fog

大学の食べ物ですが
今夜はなんとアジア料理があったので全く美味しくないチキンてりやきを食ってしまいました。。。間違えていっぱいとりすぎた。のこってるこのマズイ物。。。まずっ!
明日は初めてクラスがありません。休みっていう事ですね。やった〜
今日はすごく曇ってた日でした。外に歩いている時、周りに霧がそっと浮いてた感じでした。

They had some Asian food tonight, but I have no words for it... Accidentally took freakin too much. Screw dis I be going to the asian restaurants in the neighborhood.

Bleh.






Dissatisfied face LOL
俺のガッカリした顔(笑)


After I worked out with some bros and played some hacky sack with the suite mates. Nobody does it better than me ahahahah!!! 
No class tmrw wuddupp 

It was pretty darn foggy today-- I couldn't even see my surroundings as much during the night, as the fog silently floated its way around me. 

... damn it my foot just fell asleep. 


No comments: